Že več kot desetletje se ukvarjam se z uporabniško izkušnjo (= UX, User Experience). To pomeni, da me zanima uporabnik. Kdo je, kaj potrebuje, česa ne? Kaj mu je jasno, kaj mu ni in kaj ga zmoti? Kako se obnaša, in zakaj? Na podlagi raziskovanja skušam zasnovati izkušnje, v katere uporabniki “padejo not”. Večinoma gre za digitalne produkte, katerih lastniki razumejo, da boljša izkušnja povečuje prodajo, dodaja vrednost, manjša stroške ali izboljša ugled.
Raziskovanje
Opazovanje in intervjuvanje uporabnikov
Testiranje uporabnosti (Usability testing)
Intervjuvanje deležnikov (zaposleni, šefi, klicni center)
Hevristične ocene obstoječih rešitev
Pregled poslovnih in marketinških raziskav
Študije očesnega gibanja
Pregled zgledov
Definiranje ciljnih uporabnikov (Persone)
Snovanje
Izvedba ideacijskih delavnic (design thinking, jam)
Vizualizacija poti uporabnikov (user journey)
Definiranje kazateljev uspešnosti (KPI)
Izdelava žičnih modelov (wireframe)
Prototipiranje vmesnika
Arhitektura vsebin (card sorting, inventura vsebin)
Optimizacija za uporabnike iskalnikov (SEO)
Vključenost v agilne ekipe v primeru agilnih pristopov (Scrum)
Analiza prometa, merjenje KPI in konverzijskih lijakov (Funnel)
Zgoraj naštete stvari sem počel že za več kot 100 podjetij in organizacij. Večinoma za britanske in slovenske startupe in podjetne digitalne iniciative znotraj večjih organizacij. Pri delu sodelujem s številnimi vrhunskimi oblikovalci ter z razvojnimi ekipami različnih tehnologij.
Reference:
D·Labs (Vodja uporabniške izkušnje 2008 do 2014): Atech, Agencija za pospeševanje likvidnosti, Avtomobilizem.com, Bens-Consulting, Bolha, Business of Fashion, Buzzmove, Chivas, Codeable, Crane.tv, Delaj Vitko, Dipstix, Domenca, Ercigoj, Fire.ly, Firma.si, Flaviar, GoCarShare, Httpool, Itech RedPitaya, Mesi Medicals, mimovrste=), Minicabster, Najdi.si, Outfit7, PeerIndex, Petrol, pIQ, Podčrto, Pot, PrejPotem, Rentudo, Simobil, Slovenia Holidays,, Telekom, TheEvents, Toothpick, Vezenine Ercigoj (Estitch), Vreme net, Zavarovalnica Tilia, Zebra bi, Zemanta, Žurnal24; Innovatif (Informacijski arhitekt 2004 do 2008): 1001cvet, Agencija Poti, Alpe papir, Bankart, Barcaffe, Belinka, Dana, Društvo slovenskih pisateljev, Golden Drum, Hit Nova Gorica, Knjižnica Celje, McDonalds, Pediatrična klinika, Perutnina Ptuj, Protechnik, Radenska, Radio Hit, Ski hotel Vogel, Slovenski oglaševalski festival SOF, Socius, Špas Teater, Supernova, ZRC SAZU, Infobia (digitalni marketing 2002 do 2004): Superge si, Streznik.com.
O uporabniški izkušnji rad tudi učim, predavam in mentoriram.
February 29, 2016 at 04:28
I am really grateful to the owner of this website who has shared
this fantastic paragraph at at this time.
LikeLike
April 10, 2019 at 21:48
1) 無所不在:
貫穿大灣區無論餐飲、零售、百貨、超市、便利店、景點、醫療、政府服務等多種場景的智慧生活體驗也能用小程式境內外一一實現便利化
2) 多維商務功能延伸:
門市預約、買票、訂台、分銷、團購、抽獎、行銷遊戲、商、即時定位!
3) 自帶推廣:
開通附近的小程式後,五公里範圍內的微信用戶都能看到你,助企業搶佔流量紅利
4) 觸手可及,用完即走:
微信小程式無需下載安裝即可使用,以最低成本便利用戶
5) 微信搜索:
配合關鍵字讓公司、實體店曝光在全國微信用戶面前
6) 成本更低:
開發小程式費用相對開發APP或建設網址低,大大降低運營成本
7) 公眾號+小程式完美結合:
公眾號提供內容為小程式進行導購,小程式則負責商品交易及相關服務
8) 提高消費者意欲:
保障消費者,每個小程式都經過嚴格審批流程,以便用家可放心消費!
9) 行業模版選擇:
垂直的行業解決方案,滿足廣泛的業務需求
立即查詢
電話: +852 34603438
LikeLike