Že več kot desetletje se ukvarjam se z uporabniško izkušnjo (= UX, User Experience). To pomeni, da me zanima uporabnik. Kdo je, kaj potrebuje, česa ne? Kaj mu je jasno, kaj mu ni in kaj ga zmoti? Kako se obnaša, in zakaj? Na podlagi raziskovanja skušam zasnovati izkušnje, v katere uporabniki “padejo not”. Večinoma gre za digitalne produkte, katerih lastniki razumejo, da boljša izkušnja povečuje prodajo, dodaja vrednost, manjša stroške ali izboljša ugled.

Raziskovanje 
Opazovanje in intervjuvanje uporabnikov
Testiranje uporabnosti (Usability testing)
Intervjuvanje deležnikov (zaposleni, šefi, klicni center)
Hevristične ocene obstoječih rešitev
Pregled poslovnih in marketinških raziskav
Študije očesnega gibanja
Pregled zgledov
Definiranje ciljnih uporabnikov (Persone)

Snovanje
Izvedba ideacijskih delavnic (design thinking, jam)
Vizualizacija poti uporabnikov (user journey)
Definiranje kazateljev uspešnosti (KPI)
Izdelava žičnih modelov (wireframe)
Prototipiranje vmesnika
Arhitektura vsebin (card sorting, inventura vsebin)
Optimizacija za uporabnike iskalnikov (SEO)
Vključenost v agilne ekipe v primeru agilnih pristopov (Scrum)
Analiza prometa, merjenje KPI in konverzijskih lijakov (Funnel)

Zgoraj naštete stvari sem počel že za več kot 100 podjetij in organizacij. Večinoma za britanske in slovenske startupe in podjetne digitalne iniciative znotraj večjih organizacij. Pri delu sodelujem s številnimi vrhunskimi oblikovalci ter z razvojnimi ekipami različnih tehnologij.

Reference:

D·Labs (Vodja uporabniške izkušnje 2008 do 2014): Atech, Agencija za pospeševanje likvidnosti, Avtomobilizem.com, Bens-Consulting, Bolha, Business of Fashion, Buzzmove, Chivas, Codeable, Crane.tv, Delaj Vitko, Dipstix, Domenca, Ercigoj, Fire.ly, Firma.si, Flaviar, GoCarShare, Httpool, Itech RedPitaya, Mesi Medicals, mimovrste=), Minicabster, Najdi.si, Outfit7, PeerIndex, Petrol, pIQ, Podčrto, Pot, PrejPotem, Rentudo, Simobil, Slovenia Holidays,, Telekom, TheEvents, Toothpick, Vezenine Ercigoj (Estitch), Vreme net, Zavarovalnica Tilia, Zebra bi, Zemanta, Žurnal24; Innovatif (Informacijski arhitekt 2004 do 2008): 1001cvet, Agencija Poti, Alpe papir, Bankart, Barcaffe, Belinka, Dana, Društvo slovenskih pisateljev, Golden Drum, Hit Nova Gorica, Knjižnica Celje, McDonalds, Pediatrična klinika, Perutnina Ptuj, Protechnik, Radenska, Radio Hit, Ski hotel Vogel, Slovenski oglaševalski festival SOF, Socius, Špas Teater, Supernova, ZRC SAZU, Infobia (digitalni marketing 2002 do 2004): Superge si, Streznik.com.

O uporabniški izkušnji rad tudi učim, predavam in mentoriram.