Po 100+ izkušnjah pred publiko imam še vedno tremo, zato vsakokrat prevetrim teorijo in dodam sveže primere. Glede na odzive (Le redko kdo zaspi ali oddide po nujnih opravkih), znam znanje predajat ne glede na format … Od 1o-minutnega govora pa vse do 12×3 urnega tečaja.

Moj cilj je udeleženca aktivirati in zbuditi zanimanje za področje in izkaže se, da v ta namen najbolje delujejo delavnice na konkretnih problemih.

Izkusili so me že: Fakulteta za Družbene vede (2014, 2015) Middlesex University (2008 – 2013), Launchub Sofia, Slovenski Inštitut in akademija za multimedije IAM, Hera, D·Labs, Kiberpipa, Akademija Netfork (2007 – 2015), Slovenski oglaševalski festival SOF, Konferenca iskalnega marketinga, SEMPL, Banka Koper, Finance, mimovrste=), Iskratel, Mediapool, agencija Mayer-Mccan, Kiberpipa, Ljubljanski podjetniški inkubator, Zavarovalnica Triglav, Comtrade, KocRis, Data, Bolha, TEDx, Ministrstvo za javno upravo, Slovenski diplomati, Young Bled Strategic Forum idr.

Naslovi doslej izvedenih zadev:

  • TrustCamp (YoungBSF, 48-urna delavnica, 2014)
  • Internetščina za diplomate (Govor za vse slovenske diplomate, 2014)
  • Internetni praktikum (10 srečanj, FDV 2014, 2015)
  • Interactive media design course (12 srečanj IAM MPM, Middlesex University 2008 – 2012)
  • Service jams (48 urni dogodki v okviru Service design Slovenia)
  • Državljanova izkušnja (TEDx govor 2012)
  • Kje pa tebe UX žuli?
  • Enostavno? Kompleksno? Zakomplicirano?
  • Ko uporabnik “pade not”
  • Nastanek vmesnika od analize do testiranja
  • Principi optimalne uporabniške izkušnje
  • Z uporabniško izkušnjo do večje prodaje
  • Zakonik izkušnje (design principles)
  • Skiciranje, žični modeli in prototipiranje
  • Fičuritis ali problem ljubezni do funkcionalnosti
  • Arhitektura informacij z metodo Card Sorting
  • Internet ni medij
  • Oblikovanje storitve (storitveno oblikovanje)
  • Konec korporativnega komuniciranja. Začetek angažiranja
  • Facebook je biznis
  • Internetizacija tržne znamke
  • Od nadležne prekinitve k zapeljevanju v kontekstu
  • Pisanje za splet (delavnica za internetne urednike)
  • Skozi persone do kakovostnih vsebin
  • Oglaševanje na klik (Google Adwords, Facebook Ads)
  • Mene ima pa Google rad (SEO)
  • Miti in legende optimizacije za iskalnike

041 888 980
mitjamavsar@gmail.com